22 czerwca 2010

"Jesienna miłość" - Nicholas Sparks

Słowa Jamie do Landona "musisz obiecać, że się we mnie nie zakochasz" uświadomiły mi, że ja tą historię skądś znam...sięgając po "Jesienną miłość" nie miałam pojęcia, że wcześniej widziałam film. I choć wiedziałam jak "Jesienna miłość" się zakończy, nie zniechęciło mnie to przed przeczytaniem o tej pięknej miłości.

Wydaje się, zwłaszcza po obejrzeniu filmu, że to takie zwykłe zauroczenie amerykańskich nastolatków, ale to jak Sparks pisze o uczuciach budzi prawdziwy respekt i szacunek, zwłaszcza, że jest w stanie z czytelnika wycisnąć łzy wzruszenia.

Polecam, zwłaszcza jako lekturę na melancholijne popołudnie ... nie tylko dziewczynom :)

Ocena: 5 / 6


Wydawnictwo: Albatros
Okładka: miękka
Ilość stron: 208

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz