7 sierpnia 2011

"Skrzywdzona" - Cathy Glass


Wstrząsająca, niewiarygodna, pełna okrucieństwa prawdziwa historia małej dziewczynki wykorzystywanej przez najbliższych, którzy winni byli ją chronić i kochać bezgranicznie, a tymczasem zrujnowali jej dzieciństwo i zapewne całe dorosłe życie.

To książka obok której nie da się przejść obojętnie, bo zapada w pamięć kalecząc boleśnie pokłady ludzkiej wrażliwości... uświadomiłam sobie właśnie, że przeczytałam historię dziecka, której wolałabym nie poznać bo nie powinna była się wydarzyć...straszne!

Ocena: 5 / 6

Wydawnictwo: Hachette Polska sp. z o.o.
Okładka: miękka
Ilość stron: 340 
Seria: Pisane przez życie 

2 komentarze:

  1. Chciałabym przeczytać wszystkie książki z serii "Pisane przez życie" i mam nadzieję, że mi się to uda. "Skrzywdzoną" również mam w planach:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Historie dzieci wstrząsają chyba najbardziej. Ciężko przejść wobec nich obojętnie, a jeszcze ciężej pozostać biernym. Mam nadzieję, że będzie mi dane ją przeczytać;)

    OdpowiedzUsuń