30 lipca 2010

"Nie wszystko na sprzedaż" - Beata Tyszkiewicz

Męczyłam tę książkę strasznie długo. Słowo "męczyłam" jest tu absolutnie na miejscu, bo książka Pani Tyszkiewicz zalegała na mojej półce niczym kurz. Sięgałam po nią od niechcenia, czytałam kilka stron i odkładałam zniechęcona. Nie jestem fanką autobiografi i być może stąd ten brak zachwytu z mojej strony. Nie mogłam pozbyć się wrażenia, że wspomnienia Pani Tyszkiewicz są jakieś takie chaotyczne i samej Autorce trudno się jest w nich odnaleźć. Książkę ratują liczne zdjęcia z rodzinnych zbiorów Autorki, co pozwala nieco zobrazować sobie poszczególne wydarzenia z jej życia.
Podsumowując - nie polecam, bo jak dla mnie ta książka to strata czasu.

Ocena: 1 / 6


Wydawnictwo: Studio Marka Łebkowskiego
Okładka: twarda
Ilość stron: 239

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz